Skip to content Skip to footer

עורך דין גירושין בקריות

משרד עורכי דין עדן פרץ הוא משרד עורך דין גירושין דיני משפחה בקריות אשר עוסק בעיקר בהליכי גירושין לרבות סכסוכים משפחתיים וכל הנובע מכך, במקצועיות ורגישות כאחד. 

משרד עורך דין דיני משפחה עדן פרץ לענייני גירושין בקריות מומחים בלנהל משברים וסכסוכים וכן בניהול הליכים בבית משפט לענייני משפחה וכן בית דין רבני בחיפה ובכל הארץ החל מפתיחת ההליך ועד סיומו וקבלת פסק הדין. 

בכל תיק משרד עורך דין לגירושין בקריות עדן פרץ משתדל להעניק יחס אישי פרטני ומקצועי כאחד תוך חשיבה אסטרטגית לניהול התיק בצורה הנכונה ביותר עבור הלקוח או הלקוחה בדרך המתאימה לו ביותר תוך השגת המטרות והתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח/ה. 

למה לשכור עורך דין לגירושין בקריות ? 

האחד, חשוב שתבחרו עורך דין לגירושין לא רק בגלל הסיבה של קרבת מקום מגורים, אלא עליכם לבטוח באותו עורך דין לדיני משפחה אשר יבין אתכם ואת רצונותיכם וייעץ לכם בצורה אישית ומותאמת ויוביל אתכם לניהול הליך נכון במינימום זמן ומקסימום תוצאות. 

עורך דין לגירושין בקריות יבדוק איתכם את כלל הנושאים המורכבים המהווים חלק מהליך גירושין לרבות מזונות משמורת הסדרי שהות / זמני שהות, משמורת,הסכמי ממון ועוד.

גם ירושות וצוואות הנם חלק מתחום התמחותנו ולכן משרד עורכי דין עדן פרץ מוביל גם בתחום הירושה בצורה קפדנית ומקצועית ומבטיח לכם שתהיו מיוצגים בדרך הטובה ביותר. 

דיני משפחה הוא תחום רגיש מאוד וכמובן תחום רחב כאשר הליך גירושין לא נגמר רק בקבלת גט אלא נושא עמו תתי נושאים רבים כמו מזונות משמורת זמני שהות חלוקת רכוש פירוק שיתוף ועוד. 

עורך דין לענייני משפחה בקריות עדן פרץ תדע להקשיב לכם ולהבין את המקרה הפרטי שלכם הכולל את הצרכים שלכם ושל ילדכם ויכוון אתכם לניהול נכון של התיק. 

עורך דין גירושין בקריות

איך משרדנו מתחיל את התהליך?

בשלב הראשון ניתן לפתוח תיק יישוב סכסוך על יידי עורך דין  שיודע לעשות זאת בצורה נכונה ומותאמת עבורכם ולבחור בערכאה הנכונה בין אם מדובר בבית הדין הרבני או בית משפט לענייני משפחה. 

לאחר מכן תתקיים פגישה ביחידת הסיוע כאשר אמנם הפגישה הראשונה בלבד היא ללא עורכי דין אך חשוב מאוד להיות מיוצג על ידי עורך דין  כבר בשלב הראשון ולפני פתיחת התיק או לפני שזומנתם לפגישה שכזו במידה ונפתח תיק יישוב סכסוך נגדכם. 

לאחר מכן, ניתן לגבש הסכם או הסכמות עקרוניות ולרקום שיח ומשא ומתן עם עורך דין לענייני משפחה של הצד השני. במידה ולא הצלחתם לגבש הסכם, ואין מנוס ממלחמה, ניתן להגיש תביעות רק לאחר חלוף תקופת עיכוב ההליכים כאשר הצד שפתח את תיק יישוב הסכסוך הוא זה שיכול להגיש תביעות ראשון . 

משרדנו יקבל מכם את כל המידע והמסמכים הרלוונטיים ויתגונן או יגיש תביעות בהתאם לתיק המתנהל. כך למשל בתביעת מזונות משרדנו ינסח את התביעה או כתב ההגנה לפי העניין ויידרש למסמכים לרבות תלושי שכר של הצדדים, תנועות עובר ושב ועוד מסמכים רלוונטיים המעידים על הכנסות הצדדים והוצאות הקשורות לקטינים ולצרכיהם.

בתביעת הסדרי שהות או זמני שהות לשעבר משמורת, אנחנו נדרש לאסוף מידע הקשור ליחס של הצדדים לקטינים, לשגרת יומם, השתלשלות אירועים וכל דבר הנוגע לאחזקת הקטינים,חינוכם, והאחריות ההורית של ההורים ביחס אליהם. כל טענה של לקוח הנוגעת לאופן הטיפול בקטינים, אחזקתם, חינוכם ועוד, תידון במסגרת תיק אחזקת קטינים באופן כללי. 

בכל הנוגע לתיקים רכושיים לרבות פירוק שיתוף במקרקעין ואיזון משאבים, נדרש  לנסח טאבו, מסמכי בעלות על הבית, יתרות משכנתא, יתרות עו”ש, חסכונות והלוואות, דוחות פנסיונים וכו’ כאשר האקטואר הממונה הוא שבוחן מסמכים אלו ומבצע את איזון המשאבים ולאחר מכן בית המשפט או בית הדין בוחן את האופן בו ייאוזנו הזכויות בין הצדדים בהתאם לדין. 

כך גם בתביעת גירושין או כתובה בבית הדין הרבני,יידרש משרדנו לכל מסמך הנוגע לדרישתכם לכתובה לרבות ביחס לטענות אלימות, אי קיום ייחסי אישות, גירוש וכיו”ב.

כמובן שבכל תיק הדבר משתנה ועורך הדין לדיני משפחה ידרוש דברים אחרים ו/או נוספים במידת הצורך. 

עורך דין לגירושין בקריות
ניהול תהליך גירושין צריך להתבצע ברגישות ועם ניסיון.

עורך דין לגירושין בקריות – ניהול ההליך 

בניהול תיק ישנו כמובן נושא הדיונים בבית הדין או בית משפט לענייני משפחה בקריות או בעיר אחרת. עורך דין לגירושין בקריות ילווה אתכם לכל דיון בין אם מדובר בקדם משפט או דיון הוכחות ויוודא שבית המשפט מתייחס לטענות הנקודתיות והעיקריות ביותר שלכם. כך למשל בדיון הוכחות על עורך דין לדיני משפחה עורך דין בקריות להכין שאלות לחקירה נגדית לצד שכנגד לעדים אותם הוא מביא וכן להתכונן לחקירה חוזרת במידה ולאחר שאתם נחקרים עולות שאלות חשובות.

לעתים קרובות נדרש עורך דין שמומחה לענייני גירושין לאלתר תוך כדי ולדעת את הדין והפסיקה בכדי להבין כיצד להשיב לשאלות בית המשפט או להתנגדויות שעולות במהלך הדיון. מדובר בנושא חשוב ביותר ועורך הדין שלכם צריך להיות מומחה בתחום גירושין ובתחום דיני משפחה בשביל להכיר את ההלכה והפסיקה וכן לדעת להגיב בהתאם.

דיונים משפטיים בהליכי גירושין הם חשובים כאשר במהלך הדיונים נדונות הסוגיות הנוגעות לגירושין, כולל חלוקת רכוש, מזונות, משמורת על הילדים והסדרי ראיה.

לאחר שלב הדיונים ושלב ההוכחות, בדרך כלל התיק נקבע לסיכומים בכתב או בעל פה אם אין הסדר דיוני אחר כמובן. עורך דין לגירושין בקריות ינווט את הסדר הדיון כמה שאפשר בהתאם לצרכים ובהתאם לגישת בית המשפט או בית הדין היושב בתיק. 

בשלב הסיכומים עורך דין לגירושין בקריות יסכם בנקודות ויצרף פסיקה רלוונטית לעניינכם כאשר זה השלב לטעון את הדברים החשובים והממוקדים שטענתם בהליך לרבות צירוף ציטוטים מהחקירות הרלוונטיות של בעלי הדין המוכיחות את טיעוניכם.

לאחר ששני הצדדים מגישים סיכומים, ממתינים לקבלת פסק הדין ואז עורך הדין יסביר לכם את הוראות ביצוע פסק הדין והשלכותיו. בדיונים אלו כל צד יכול להציג את עמדותיו ולהשיב על טענות הצד השני. הכנה מקצועית ונכונה לרבות ניהול נכון במהלך הדיונים והתמודדות עם תגובות מהצד השני הם חשובות ביותר כאמור לעיל. עם הכנה נכונה ועבודה עם עורך דין מיומן, ניתן למקסם את הסיכויים לקבלת פסק דין המועדף ולהבטיח פתרון הוגן ומוסכם.

קבלת פסק הדין וביצועו: 

לאחר קבלת פסק הדין כמובן עורך הדין שלכם יסביר לכם כי ביצוע פסק דין גירושין כאשר תהליך זה כולל את יישום ההסכמות וההחלטות, ומטרתו להבטיח שכל צד עומד בהתחייבויותיו בהתאם לפסק הדין. בשלב זה, חשוב כי עורך דין לגירושין בקריות יסביר לכם את פסק הדין באופן ברור על מנת שתוכלו להבין מה נאמר בו ומה החלק שעליכם ועל הצד השני לקיים ולבצע או לא לבצע במידת הצורך. 

כמו כן, כל התחייבות כספית או התחייבות הנוגעת להסדרי שהות או הסדרי ראיה, טיפול והשגחה, וכיו”ב, עליכם להבין היטב בכדי שלא תהיו חשופים לביזיון בית משפט או בית דין או הפרת הסכם או הפרת פסק דין. 

לכן, חשוב מאוד שתתייעצו בכל שלב לגבי כל נושא בו אינכם בטוחים בהליך שלכם, עם עורך דין לגירושין בקריות וכך תוכלו להיות שקטים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. 

צרו קשר עם משרדנו. אנחנו מתמחים בדיני משפחה וירושה ומיד תוכלו להתחיל לתכנן אסטרטגיה נכונה עבורכם לניהול התיק או ההסכם.

משרדנו מעניק ייעוץ מקצועי ואנושי

כחלק מעיסוקנו משרדינו מלווה לקוחות בהליכים בבית משפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים בין היתר צווי הגנה, תביעות רכושיות, כתובה, חלוקת זמני שהות, מזונות אישה ומזונות קטינים.

כמו כן משרדנו מטפל בסכסוכי ירושה, צוואות, הליכי אפוטרופסות, ייפוי כח מתמשך, עררים מול הרשויות המקומיות, עסקאות מכר, עסקאות מסחריות, דיני חוזים ודיני לשון הרע והגנת הפרטיות.

כחלק מעיסקונו בתחום המקרקעין משרדנו מטפל בתביעות ליקויי בניה כנגד קבלנים ויזמים.

כתובתנו:

ישראל —
העצמאות 50, עכו

עדן פרץ משרד עורכי דין © כל הזכויות שמורות.

× בואו נדבר!